پايگاه خبري خبريفا پايگاه خبري خبريفا .

پايگاه خبري خبريفا

آموزش بهترين كيك ها با 1TouchFood

آموزش بهترين كيك ها با 1TouchFood

طرز تهيه انواع كيك هاي خانگي را با بهترين دستور پخت و طبخ برايتان قرار داده ايم. شما عزيزان مي توانيد انواع آموزش هاي كيك پزي را در اين بخش آموزش ببينيد. آموزش رايگان كيك پزي براي شما عزيزان قرار داده شده است.

كيك هاي مختلفي در جهان طبخ مي شوند. كيك هاي شكلاتي كيك هاي نارگيلي كيك هاي موزي و بسيار كيك هاي ديگر. اين كيك ها در انواع بسيار زياد هستند. شما مي توانيد آموزش بسياري از آنان را در اين بخش مطالعه كرده و آموزش آنان را بياموزيد.

نمونه كيك هاي روز پدر و طرز تهيه رايس كيك خوشمزه و طرز تهيه پنكيك ساده خانگي و طرز تهيه كيك صبحانه ليمو و طرز تهيه كيك باقلوا تركي و طرز تهيه چيز كيك شكلات سفيد و طرز تهيه كاپ كيك پسته اي و طرز تهيه كيك شكلاتي مذاب و طرز تهيه كيك بيسكويت شش لايه و بسياري كيك خوشمزه ديگر را در اين بخش آموزش خواهيد ديد.

آموزش كيك پزي بيش از 100 كيك و طرز تهيه كيك براوني و طرز تهيه كاپ كيك وارونه آناناس و غذا با تخم مرغ  و طرز تهيه كيك نارگيل و طرز تهيه كيك تخته اي نارگيلي و دنيايي از كيك هاي ديگر همه را براي آموزش و توضيحات تكميلي برايتان قرار داده ايم. آموزش كيك و كيك پزي يكي از هنر هاي آموزش آشپزي مي باشد.

مركز آموزش آشپزي آنلاين يكي از كاملترين مراكز آموزش آشپزي بهترين دستورهاي طبخ را با بهترين عملكرد برايتان قرار داده است. شما مي توانيد با مطالعه هر كدام از اين كيك ها بهترين و كاملترين دستور پخت را مشاهده كنيد. سعي كنيد مراحل كار را بصورت كامل و دقيق اجرا نماييد.

آشپزي عشق است و شيريني پزي و كيك پزي يكي از بهترين و زيباترين هنر هاي آشپزي مي باشد كه در كنار آموزش غذاهاي اصلي بسيار دلچسب است. باقلوا هم بسيار پركاربرد است. آموزش آن را نيز بياموزيد.

آموزش كيك هاي حرفه اي را در سايت 1TouchFood بياموزيد. كيك كاكائويي نيز فراموش نشود.

آموزش بهترين نوشيدني ها با 1TouchFood

طبق دست نوشته هاي بدست آمده در مورد انواع نوشيدني ها  و دم نوش هاي باستاني، چاي ماسالا كه در زمان قديم به آن چاي ادويه دار نيز گفته مي شد، حدود 5000  تا 9000 سال پيش در دربارهاي هند به عنوان يك نوشيدني دارويي مورد استفاده قرار مي گرفت. برخي ديگر منشا اين نوشيدني را تايلند معرفي كرده اند.

اما تمام نوشته ها و تحقيقات صورت گرفته در يك مورد مشترك هستند و آن اين است كه اين دمنوش به عنوان يك داروي گياهي باز طبع گرم براي درمان برخي بيماريهاي با منشاء سردي بدن مورد استفاده قرار مي گرفت و براي اولين بار در يكي خانواده هاي سلطنتي و براي درمان درباريان تهيه شده است.

در ابتدا دمنوش ماسالا بدون چاي سياه تهيه مي شد و در نتيجه بدون كافئين بوده است. در سال 1835 كه انگليسي ها شروع به پرورش چاي در هند كردند، برگ هاي چاي سياه به تركيب چاي ماسالا اضافه شدند. در همان زمان بود كه شير و شيرين كننده هايي مانند شكر نيز به تركيب اين دمنوش دارويي اضافه شد و به يك دمنوش و چاي عامه پسند تبديل شد.

امروزه چاي ماسالا در تمام كشور ها و قاره ها تهيه و مصرف مي شود. اما تركيب چاي هاي تهيه شده در مناطق مختلف با توجه به ذائقه و سليقه مليت ها و افراد مختلف متفاوت است. نوشيدني هاي لاغري خانگي گياهي بيش از 10 نوع بسيار خواندني است.

شما عزيزان مي توانيد آموزش كامل چاي ماسالا را در سايت مركز آموزش آنلاين مطالعه نماييد و آن را بياموزيد.

ناهار چي بپزم با 1TouchFood

ناهار چي بپزم؟ را همراه با معرفي دنيايي از غذاهاي خوشمزه برايتان قرار داده ايم. با اين مقاله ديگه نبايد بگيد ناهار چي بپزم.

همانطور كه مي دانيد اين سوال ” ناهار چي بپزم”، همواره سوال تمام خانم هاي خانه دار و بعضا آقاياني كه آشپزي مي كنند، بوده است. بعضا افراد پس از يك هفته آشپزي، ديگر غذايي را براي پخت و پز پيدا نمي كنند و اينجاست كه دست به دامان اينترنت مي شوند.

در مقاله” ناهار چي بپزم”، قصد داريم تا گزينه هايي را كه شما عزيزان مي توانيد براي وعده ناهار بپزيد را مورد بررسي قرار دهيم. معمولا افراد براي وعده ناهار ، غذاهاي برنجي همراه با خورشت را در نظر مي گيرند و سعي دارند تا اين وعده را طبق ذائفه خود و آب و هواي منطقه تهيه نمايند. اگر شما نيز قصد داريد تا پيشنهادات و مطالب ما در مورد موضوع ” ناهار چي بپزم” را بدانيد و اطلاعاتي را كسب نماييد، حتما ما را تا پايان همراهي كنيد.

در اين بخش ليست پيشنهادي خود را براي ناهار چي بپزم قرار داده ايم. در اين بخش با چند رويكرد شما مي توانيد ليست پيشنهادي را مشاهده و مطالعه نماييد. اين رويكرد ها بسته به نوع مواد اوليه اصلي كه مي خواهيم استفاده كنيد مشخص مي شوند.

  • غذا بدون گوشت
  • غذا با گوشت
  • غذا با مرغ
  • غذا با سبزيجات
  • غذاهاي ناني يا همان غذاهاي نوني

از اين رو شما مي توانيد پيشنهادات ما را بر اين اساس مطالعه نماييد. در نظر داشته باشيد كه مواد اوليه موجود در يخچال و فريزر يكي از اصلي ترين پاسخ ها در انتخاب سوال اصلي اين مقاله است. بايستي مواد اوليه طبخ يك غذا در منزل موجود باشد تا بتوانيد آن را انتخاب كنيد. البته اگر نزديك فروشگاههاي زنجيره اي و روز هستيد مي توانيد هر غذايي كه تمايل به خوردن آن داشتيد را انتخاب كنيد.

براي وعده شام هم مقاله شام چي بپزم بهترين پيشنهادات را به شما عزيزان ارايه كرده است. در اين مقاله هم بهترين ها را برايتان انتخاب كرده ايم.

شام چي بپزم با بيش از 200 پيشنهاد

سوپ ها يكي از خوراكي هاي بسيار خوشمزه و كم هزينه است. سوپ ها معمولا براي بيماري استفاده مي شود ولي نبايستي چنين باشد. سوپ ها مي توانند حتما در سفره در كنار غذاي اصلي چه نهار و چه شام قرار گيرند.

آموزش و طرز تهيه انواع سوپ

همانطور كه بيان شد سوپ ها هم يكي از خوراكي هاي خوشمزه  لذيذ هستند. سوپ ها داراي تنوع بسيار زيادي هستند و اقوام و ملت هاي گوناگون سوپ هاي متنوعي را طبخ مي كنند. در بسياري از كشور ها سوپ ها تعريف شده هستند و طبخ مي شوند. اينكه چه سوپي خوشمزه تر است و چه سوپي مي تواند در ايران طبخ شود را ما در اين بخش برايتان قرار داده ايم.

سوپ ها معمولا آبكي بوده و با نان سرو مي شوند. سوپ ها از حبوبات – گوشت يا مرغ – سبزيجات و بسياري مواد غذايي ديگر تهيه و طبخ مي گردند.

آموزش و دستور پخت سوپ ها نظير و حرفه اي را نظير دستور هاي تهيه سوپ هاي زير را برايتان قرار داده ايم.

سوپ ها طرفداران بسياري دارد. اين خوراكي مي تواند در هنگام مريضي هم غذاي بسيار مناسبي براي بيماران باشد. مركز آموزش آنلاين آشپزي 1TouchFood يكي از بزرگترين سايت هاي آشپزي كشور توانسته است در اين بخش مطالب بسياري را برايتان گردآوري كند.

اينكه بتوانيد يك سوپ را در منزل تهيه كنيد به راحتي با دستورهاي آشپزي كه در اين سايت قرار داده ايم ممكن است. شما مي بايست مراحل كار را با دقت انجام داده تا يك سوپ بسيار خوشمزه و لذيذ را براي عزيزانتان در منزل طبخ نماييد.

 

 

برچسب: آموزش بهترين كيك ها با 1TouchFood،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۰:۵۹ توسط:محمدرضا موضوع: نظرات (0)